știri

Informare SPCLEP – acte de identitate

Urmare a măsurilor dispuse prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, a ordonanțelor militare emise și a OUG nr.34/2020, Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Hunedoara anunță:

Începând cu data de 1 aprilie 2020 și până la încetarea stării de urgență, cetățenii se pot prezenta la sediul SPCLEP în vederea eliberării actului de identitate, doar pentru motivele:

• pierdere
• furt
• deteriorare
• schimbare nume

În cazul eliberării actului de identitate pentru alte motive decât cele precizate, persoanele trebuie să dovedească situația deosebită, cu un document ori declarația pe proprie răspundere.

Menționăm că valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice se menține pe toată perioada stării de asediu sau a stării de urgență, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări.