AGENDA DE LUCRU A VICEPRIMARULUI
DECEMBRIE 2023
27-29 dec
Miercuri
Participare la întâlniri cu primarul și echipa de conducere a primăriei pentru a discuta prioritățile și obiectivele săptămânii.
Întâlnire cu personalul de conducere din subordine pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea și semnarea documentelor oficiale, a corespondenței și a rapoartelor.
Rezolvarea problemelor urgente sau solicitărilor de la cetățeni.
Joi
Intilnire cu primarul pentru a discuta despre proiectele și prioritățile săptămânii.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
Vineri
Întâlnire cu primarul pentru a discuta despre proiectele și prioritățile săptămânii.
Întâlnire cu conducerea departamentelor de specialitate pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
Luni 11.12.2023
Ședință operativă cu șefii și coordonatorii structurilor de specialitate din cadrul instituției pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
Marți 12.12.2023
Participare la întâlnirea cu primarul și echipa de conducere a primăriei pentru a discuta despre prioritățile săptămânii și pentru a stabili sarcini și responsabilități.
Întâlnire cu conducerea departamentelor de specialitate pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
Miercuri 13.12.2023
Participare la întâlniri cu primarul și echipa de conducere a primăriei pentru a discuta prioritățile și obiectivele săptămânii.
Întâlnire cu personalul de conducere din subordine pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea și semnarea documentelor oficiale, a corespondenței și a rapoartelor.
Rezolvarea problemelor urgente sau solicitărilor de la cetățeni.
Joi 14.12.2023
Întâlnire cu primarul pentru a discuta despre proiectele și prioritățile săptămânii.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
Vineri 15.12.2023
Întâlnire cu primarul pentru a discuta despre proiectele și prioritățile săptămânii.
Întâlnire cu conducerea departamentelor de specialitate pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
VINERI - 01.12.2023
Ora 11.00 – Troița Eroilor din Centrul Vechi – ceremonie dedicată Zilei Naționale a României
Ora 17.45 – „La kilometrul 0” al orașului, în Piața „Regele Ferdinand I” - aprinderea instalațiilor de iluminat festiv
Ora 18.00 – Spectacol folcloric oferit de Centrul Cultural Corviniana (în Sala Mare a Casei de Cultură)
NOIEMBRIE 2023
JOI - 30.11.2023
LIBER
MIERCURI - 29.11.2023
Ședință de lucru cu primarul pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Participare la ședința Consiliului Local al municipiului Hunedoara pentru a discuta și a lua decizii cu privire la problemele și proiectele de hotărâre.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
MARȚI - 28.11.2023
Ședință de lucru cu primarul pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Întâlnire cu personalul de conducere din subordine pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea și semnarea documentelor oficiale, a corespondenței și a rapoartelor.
Rezolvarea problemelor urgente sau solicitărilor de la cetățeni.
LUNI - 27.11.2023
Ședință operativă cu șefii și coordonatorii structurilor de specialitate din cadrul instituției pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Întâlnire cu conducerea departamentelor de specialitate din subordine pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
VINERI - 24.11.2023
Întâlnire cu primarul pentru a discuta despre proiectele și prioritățile săptămânii.
Participare la ședința Consiliului Local al municipiului Hunedoara pentru a discuta și a lua decizii cu privire la problemele și proiectele de hotărâre.
Întâlnire cu conducerea departamentelor de specialitate pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
JOI - 23.11.2023
Întâlnire cu primarul pentru a discuta despre proiectele și prioritățile săptămânii.
Audiența cetățeanului – primirea și ascultarea preocupărilor, sugestiilor și plângerilor cetățenilor, oferirea de soluții și asistență în rezolvarea problemelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
MIERCURI - 22.11.2023
Ședință de lucru cu primarul pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Ședință de lucru cu personalul de conducere din subordine – discuții și actualizări privind proiectele și activitățile în desfășurare, evaluarea progresului și identificarea eventualelor probleme sau obstacole.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
MARȚI - 21.11.2023
Ședință de lucru cu primarul pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Întâlnire cu personalul de conducere din subordine pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea și semnarea documentelor oficiale, a corespondenței și a rapoartelor.
Rezolvarea problemelor urgente sau solicitărilor de la cetățeni.
LUNI - 20.11.2023
Ședință operativă cu șefii și coordonatorii structurilor de specialitate din cadrul instituției pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Întâlnire cu conducerea departamentelor de specialitate din subordine pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
VINERI - 17.11.2023
Întâlnire cu conducerea departamentelor de specialitate pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
JOI - 16.11.2023
Audiența cetățeanului – primirea și ascultarea preocupărilor, sugestiilor și plângerilor cetățenilor, oferirea de soluții și asistență în rezolvarea problemelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
MIERCURI - 15.11.2023
Ședință de lucru cu primarul pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Participare la ceremonia militară de depunere coroane și jerbe de flori organizată cu prilejul Zilei Armatei Române.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
MARȚI - 14.11.2023
Ședință de lucru cu primarul pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Întâlnire cu personalul de conducere din subordine pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea și semnarea documentelor oficiale, a corespondenței și a rapoartelor.
Rezolvarea problemelor urgente sau solicitărilor de la cetățeni.
LUNI - 13.11.2023
Ședință operativă cu conducerea departamentelor de specialitate din cadrul instituției pentru a discuta prioritățile și obiectivele săptămânii.
Verificarea și semnarea documentelor administrative și a corespondenței primăriei.
Participare la ședință operativă a primăriei, unde se discută stadiul proiectelor și problemelor urgente ce necesită atenție imediată.
Întâlnire cu reprezentanții Direcției Patrimoniu din cadrul instituției pentru a discuta stadiul proiectelor aflate în derulare.
VINERI - 10.11.2023
Întâlnire cu primarul pentru a discuta despre proiectele și prioritățile săptămânii.
Întâlnire cu conducerea departamentelor de specialitate pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
Participare la ședința Consiliului Local al municipiului Hunedoara pentru a discuta și a lua decizii cu privire la problemele și proiectele de hotărâre.
JOI - 09.11.2023
Întâlnire cu primarul pentru a discuta despre proiectele și prioritățile săptămânii.
Audiența cetățeanului – primirea și ascultarea preocupărilor, sugestiilor și plângerilor cetățenilor, oferirea de soluții și asistență în rezolvarea problemelor.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
MIERCURI - 08.11.2023
Ședință de lucru cu primarul pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Ședință de lucru cu personalul de conducere din subordine – discuții și actualizări privind proiectele și activitățile în desfășurare, evaluarea progresului și identificarea eventualelor probleme sau obstacole.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
MARȚI - 07.11.2023
Participare la ședința Consiliului Local al municipiului Hunedoara pentru a discuta și a lua decizii cu privire la problemele și proiectele de hotărâre.
Ședință de lucru cu personalul de conducere din subordine – discuții și actualizări privind proiectele și activitățile în desfășurare, evaluarea progresului și identificarea eventualelor probleme sau obstacole.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
LUNI - 06.11.2023
Ședință operativă cu șefii și coordonatorii structurilor de specialitate din cadrul instituției pentru a discuta prioritățile săptămânii și pentru a stabili acțiunile necesare.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
VINERI - 03.11.2023
Participare la întâlniri cu primarul și echipa de conducere a primăriei pentru a discuta prioritățile și obiectivele săptămânii.
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
JOI - 02.11.2023
Citirea rapoartelor și informațiilor relevante.
Gestionarea sarcinilor administrative – semnarea documentelor, aprobarea deciziilor.
MIERCURI - 01.11.2023
Participare la întâlniri cu primarul și echipa de conducere a primăriei pentru a discuta prioritățile și obiectivele săptămânii.
Întâlnire cu personalul de conducere din subordine pentru a coordona activitățile curente și pentru a evalua stadiul proiectelor.
Citirea și semnarea documentelor oficiale, a corespondenței și a rapoartelor.
Rezolvarea problemelor urgente sau solicitărilor de la cetățeni.