Audienţe
Din dorința stabilirii unei cât mai strânse legături cu cetățenii municipiului Hunedoara, executivul local va fi la dispoziția hunedorenilor pentru a-i ajuta să rezolve problemele cu care se confruntă.
Astfel, hunedorenii sunt așteptați să își prezinte cele mai arzătoare probleme în cadrul programului de audiență și, împreună cu Primarul municipiului Hunedoara, Viceprimarul municipiului Hunedoara și Secretarul General al municipiului Hunedoara, să găsească soluții viabile și eficiente pentru aceștia.
În acest sens, orice persoană interesată poate solicita înscrierea în audiență în limitele de competență, atribuțiile și/sau obiectul de activitate al instituției la:
PRIMARUL MUNICIPIULUI HUNEDOARA Dan BOBOUȚANU |
MIERCURI |
900 |
VICEPRIMARUL MUNICIPIULUI HUNEDOARA MIRCEA MARCEL POPA |
JOI |
900 |
SECRETARUL GENERAL AL MUNICIPIULUI HUNEDOARA Dănuț Militon LASLĂU |
VINERI |
900 |
Audiențele organizate în limitele competențelor se desfășoară la cerere și sunt acordate de persoana din conducerea instituției, în funcție de problematica sesizării.
Audiențele se țin la sediul Primăriei municipiului Hunedoara, Bulevardul Libertății, nr.17, pe baza înscrierilor solicitate. Înscrierile în audiență se formulează cu cel puțin o zi înainte de data solicitată pentru audiență. Solicitanții audiențelor se vor prezenta la sediul instituției cu un act de identitate asupra lor și/sau împuternicirea acordată; dacă apreciază ca necesară, pot avea redactată și o petiție cu aspectele pe care doresc să le prezinte cu ocazia audienței.
Audiența cetățenilor va fi făcută în funcție de problema ridicată: în primul rând la directorul executiv al direcției de specialitate și numai în cazul nerezolvării problemei la acest nivel se poate proceda la înscrierea în audiență la executivul local.
Înscrierea cetățenilor în audiență se va face prin:
Completarea unei cereri tipizate la Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, Monitorul Oficial Local, Bulevardul Libertății nr.26 (fosta clădire BRD). În formular se vor preciza: problemele ce sunt aduse în atenția instituției, documentele ce vor fi anexate solicitării de înscriere în audiență pentru a se da posibilitatea verificării din timp a aspectelor sesizate, astfel încât solicitantul să primească un răspuns competent în concordanță cu problema sesizată
Telefonic (telefon: 0254 711 955; 0254 716 322, int.225)
Solicitantul va trebui să ofere informații privind: problemele ce sunt aduse în atenția instituției, datele de contact (adresă, număr de telefon).
În cazul înscrierii la Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, Monitorul Oficial Local, sau la telefon, fiecare persoană care se înscrie în audiență va fi informată cu privire la:
-
data programării
-
numărul de înregistrare
-
persoana din conducerea instituției care îl va primi în audiență, în funcție de problematica sesizării
-
ora de începere a audiențelor
ON-LINE pe adresa: info@primariahunedoara.ro
În cazul înscrierilor on-line, confirmarea de primire se va face tot on-line, iar datele de înscriere se vor transmite pe adresa de e-mail precizată de petiționar, în cel mult 24 de ore de la înscriere.
ATENȚIE! Cererea ce NU conține indicarea problemei pentru care se solicită audiența NU va fi procesată.