ANUNT IMPORTANT
Joi, 12 Ianuarie 2023
Petiţiile/solicitările transmise prin e-mail trebuie să conţină şi date corecte de identificare.
În ultima vreme, ne confruntăm cu un număr în creştere al persoanelor care transmit diverse solicitări Primăriei Hunedoara, dar petiţiile/solicitările transmise (în special prin e-mail) nu conţin datele de identificare ale persoanelor care transmit respectivele solicitări şi nici alte date de contact (în afară de e-mailul de pe care se trimite cererea/sesizarea/petiţia respectivă).
Aşa se face că, deseori, este foarte dificilă contactarea rapidă a respectivelor persoane pentru obţinerea de informaţii suplimentare care să ducă la clarificarea problemei semnalate.
Nu dorim să procedăm, din start ,conform legislaţiei (petiţiile care nu conţin date de identificare se clasează automat) aşa că rugăm persoanele care transmit solicitări Primăriei să-şi treacă în conţinutul acestora numele complet şi, eventual, un număr de telefon la care pot fi contactate în cazul în care este nevoie de câteva informaţii suplimentare pentru a analiza fiecare situaţie semnalată.
Vă mulţumim!