știri

Aplicația Hunedoara Sesizări – versiune nouă, îmbunătățită

Aplicația mobilă Municipiul Hunedoara Sesizări, lansată de Primăria municipiului Hunedoara la sfârșitul anului 2017, a fost actualizată. Noua versiune permite, prin funcția BULETIN DE ȘTIRI, transmiterea de mesaje de la primărie către populație. Aceasta va fi folosită pentru avertizări meteo, pentru informări cu privire la circulația pe drumurile din oraș (atunci când circulația este închisă pe un drum, de exemplu) și pentru comunicarea altor informații de interes public.

Pentru a vă asigura că primiți informațiile utile, vă sfătuim să vă instalați această aplicație pe smartphone-ul sau tableta dvs. și să îi permiteți actualizarea automată (bifând această opțiune în Magazin Play / Play Store / App Store).

Ne dorim o comunicare cât mai transparentă cu cetățeanul și prin această aplicație, comunicarea devine și mai ușoară. Este vorba aici despre persoanele care dețin un smartphone, cu toate că sesizările se pot face și accesând site-ul mycity.primariahd.ro și apăsând pe butonul Semnalează o problemă din partea dreapta sus a ecranului. Prin această versiune actualizată a aplicației, putem să trimitem și noi către cetățeni informațiile utile, astfel încât nu mai e nevoie ca aceștia să intre pe pagina de Facebook a primăriei sau pe site-ul nostru ca să afle informații precum: alertele emise de Inspectoratul pentru Situații de Urgență, ApaProd, Enel și așa mai departe. Informațiile utile pentru cetățeni se vor afla, la propriu, în buzunarul fiecăruia dintre ei.

— Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara

După instalarea aplicației, veți găsi pe ecranul dispozitivului dumneavoastră mobil o iconiță de accesare rapidă. La accesarea aplicației, vi se solicită crearea un cont de utilizator. Pentru o bună desfășurare a serviciului electronic și pentru a primi răspunsuri prompte la sesizările dumneavoastră, vă rugăm să ne furnizați informații reale privind numărul de telefon și o adresă de e-mail validă. Datele cu caracter personal vor fi folosite strict în corespondența cu dumneavoastră. După crearea contului de utilizator (condiție absolut necesară), vă rugăm să citiți cu atenție ghidul de utilizare al aplicației, disponibil pe ecranul de întâmpinare.

La depunerea unei sesizări, care implică localizarea pe hartă, textul sesizării și adăugarea a maximum 3 poze, veți primi un e-mail de confirmare, care va conține numărul de înregistrare dat automat din registratura noastră. Numărul de înregistrare poate fi verificat pe site-ul Primăriei Municipiului Hunedoara – www.primariahd.ro, la Servicii online, Stadiu cereri depuse. Astfel, puteți afla exact la ce departament a fost repartizat.

În cel mai scurt timp (maximum 30 de zile de la depunerea sesizării), veți primi al doilea e-mail prin care vă confirmăm rezoluția dată de compartimentul de specialitate al Primăriei Hunedoara la sesizarea dumneavoastră.

 

5 thoughts on “Aplicația Hunedoara Sesizări – versiune nouă, îmbunătățită

  1. Destul de buna aplicatia, dar mai sunt cateva aspecte de imbunatatit. De exemplu in aplicatie nu se pot accesa alte sesizari depuse de utilizatori, cum este pe pagina web, iar pe pagina web nu se vad pozele postate la sesizari. Iconita de acces in aplicatie este reprezentata de stema mun. Cluj. Oricum sunt aspecte minore, important e ca s-a facut un pas bun in aceasta directie.

  2. Buna ziua! Vreau sa sesizez faptul ca pe strada 1Decembrie 1918( fosta strada Moldovei) toaletarea copacilor este imperios necesară ,deoarece , la fiecare ploaie însoțită de ceva vânt, crengile copacilor se rup și cad . Anul Trecut chiar in curtea grădiniței de pe aceasta strada, in timpul unei ploi, o creanga imensa a căzut chiar pe aleea grădiniței. Astfel de episoade se întâmpla pe toată strada unde crengile se rup și cad pe trotuar și pe strada pe unde trec oameni sau sunt parcate mașini. Menționez ca in aceasta zona nu se face niciodată toaletarea copacilor. Mulțumesc anticipat.

  3. În atenția departamentului ” Fond locativ ” al Primăriei mun. Hunedoara
    În luna 05.2019 pe str. C-tin Brâncuși nr.6 ap. 7 s-au mutat, cu chirie, o familie pe nume Ungureanu Călin având cerere de primire locuință din partea primăriei. Familia este compusă din 3 (trei) copii, cu vârste cuprinse între 1 și 5 ani😜, și trei adulți (mama, tata și bunica). De fapt în acest ap.,
    cu suprafața de 34 m2, locuiesc 6 persoane, în condițiile în care la o suprafață de 34 m2 nu ar trebui să locuiască mai mult de 2 (două) persoane conform legii 114/1996 actualizată în 2018.
    În aceste condiții vă închipuiți ce gălăgie pot face în această locație. Am făcut sesizare și la poliția locală, care au venit la fața locului chiar de două ori. Nu știu ce au discutat agenții poliției locale dar situația nu s-a modificat cu nimic. Situația a devenit insuportabilă, mai ales în starea de urgență, de alertă dar și în continuare este o atmosferă de nesuportat, deși am vorbit în acest sens de câteva ori cu chiriașii de deasupra noastră, cât și cu proprietara apartamentului Bende Corina.
    Vă rog să-mi dați un răspuns, care ar fi soluția.
    Vă mulțumesc anticipat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.