ANUNT Lansare proiect POCA

Joi, 13 Decembrie 2018

Proiect: „Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației" - Proiect cofinanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 - 2020, cod SIPOCA 529/cod SMIS 126237

 

Beneficiar:  MUNICIPIUL HUNEDOARA 

Data incepere proiect: 12.12.2018

Perioada de implementare: 24 de luni, decembrie 2018 – decembrie 2020

Valoarea totală eligibilă a proiectului: 2.438.589,00 lei

Valoarea eligibilă nerambursabilă: 2.389.817,22 lei din care:

          - 2.072.800,65 lei valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;

           - 317.016,57 lei valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național;

- 48.771,78 lei cofinanțare eligibilă a beneficiarului - contribuție proprie din bugetul local.

 

Obiectivul general al proiectului: consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Hunedoara, prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând măsuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor) și front-office pentru serviciile publice furnizate.

 

Obiectivele specifice ale proiectului:

1.OS1. Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, în corespondența cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât si front-office. În acest sens este avută în vedere achiziția și implementarea unei platforme integrate (portal web, aplicații pentru dispozitive mobile) pentru servicii electronice complete (inclusiv plată electronică și semnatură electronică), a unei soluții pentru managementul fluxurilor de lucru și activităților aferente serviciilor electronice și a unui terminal interactiv de tip self-service pentru servicii electronice.

2. OS2. Dezvoltarea cunostințelor și abilităților personalului din cadrul Municipiului Hunedoara, în vederea sprijinirii măsurilor vizate de proiect. Este avută în vedere formarea/instruirea, evaluarea/testarea și certificarea competențelor/cunostințelor dobândite pentru 50 persoane din cadrul grupului țintă, în ceea ce privește utilizarea soluțiilor informatice implementate în cadrul proiectului.

 

Rezultate preconizate: Proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local corelate cu Planul integrat de simplificare a procedurilor administrative pentru cetățeni implementate:

  1. Terminale interactive self-service pentru servicii electronice (depunere documente), plasate în locația cu cea mai mare accesibilitate din cadrul municipiului.
  2. Platformă integrată (portal web, aplicație pentru dispozitive mobile) pentru servicii electronice complete (descărcare/completare/transmitere documente, plată electronică, semnatură electronică, notificări asupra stadiului demersului) cu un nivel 5 de sofisticare.
  3. Cunostințe și abilități ale personalului din autoritățile și instituțiile publice locale îmbunatățite, în vederea sprijinirii măsurilor/acțiunilor vizate de acest obiectiv specific - 50 de persoane din cadrul grupului țintă, instruite în ceea ce privește utilizarea soluțiilor informatice implementate în cadrul proiectului. Persoanele în cauză vor fi evaluate și vor primi un certificat din partea furnizorului sistemului informatic integrat, care va realiza instruirea prin personalul (formatori) sau specializat.

Date de contact: Manager de proiect Udrea Monica, Compartiment Informatică și Tehnică de Calcul din cadrul Primăriei Municipiului Hunedoara, B-dul Libertății, nr. 17, cod 331128, Municipiul Hunedoara, județul Hunedoara, tel. 0254.712251, fax 0254.716087, e-mail poca@primariahunedoara.ro, www.primariahunedoara.ro

24 Martie 2020

Comunicat Impozite și Taxe Locale

Comunicat prelungire termen pentru plata impozitelor pe clădiri și teren până la data de 30.06.2020

Vezi mai mult
20 Martie 2020

COMUNICAT privind activitatea Direcției de Asistență Socială a municipiului Hunedoara

Direcția de Asistenţă Socială municipiului Hunedoara vine în sprijinul cetăţenilor municipiului prin punerea la dispoziție a numărului de telefon 0770 472 363, cu program de funcționare zilnic, în intervalul orar 08.00 – 22.00 pentru informare, consiliere și îndrumare în vederea prevenirii contaminării sau răspândirii virusului ...

Vezi mai mult

Primarul Municipiului Hunedoara

DAN BOBOUȚANU

PSD ales în 05.06.2016

email: primar@primariahunedoara.ro

tel: (0254) 716 322 - secretariat

 

Program audiențe: miercuri, ora 8:00

Galerie foto

Galerie foto

Galerie video

Galerie video

Vremea în Hunedoara

12°C

max 12°C - min 12°

HUNEDOARA

Luni, 30 martie 2020

Curs valutar

Luni, 30 martie 2020
  • EUR

    1 EUR = 4.8332 RON

  • USD

    1 USD = 4.3890 RON

  • GBP

    1 GBP = 5.3759 RON

Certificări

Guvernare transparenta deschisa si participativa