Audienţe

 

Din dorința stabilirii unei cât mai strânse legături cu cetățenii municipiului Hunedoara, executivul local va fi la dispoziția hunedorenilor pentru a-i ajuta să rezolve problemele cu care se confruntă.
Astfel, hunedorenii sunt așteptați să își prezinte cele mai arzătoare probleme în cadrul programului de audiență și, împreună cu Primarul, Viceprimarul, Secretarul general și conducătorii Direcției de Asistență Socială, Direcției Tehnice și Direcției Poliție Locală, să găsească soluții viabile și eficiente pentru acestea.
În acest sens, orice persoană interesată poate solicita înscrierea în audiență în limitele de competență, atribuțiile și/sau obiectul de activitate al instituției la:

PRIMAR-Dan Bobouțanu-MIERCURI orele 08.00

VICEPRIMAR-Ramona Elena Todor- JOI orele 08.00
SECRETAR GENERAL-Dănuț Militon Laslău- VINERI orele 08.00
DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ-Furca Tiberiu- MARȚI orele 08.00
DIRECȚIA TEHNICĂ - Ioan NIMU - MARȚI orele 08.00

DIRECTIA POLITIE LOCALA - Marius Răducu PASC - MARTI orele 08.00
 

Audiențele organizate în limitele competențelor se desfășoară la cerere și sunt acordate de persoana din conducerea instituției, în funcție de problematica sesizării.

Audiențele se țin la sediul Primăriei municipiului Hunedoara, Bulevardul Libertății, nr.17, pe baza înscrierilor solicitate. Înscrierile în audiență se formulează cu cel puțin o zi înainte de data solicitată pentru audiență. Solicitanții audiențelor se vor prezenta la sediul instituției cu un act de identitate asupra lor și/sau împuternicirea acordată; dacă apreciază ca necesară, pot avea redactată și o petiție cu aspectele pe care doresc să le prezinte cu ocazia audienței.

Audiența cetățenilor va fi făcută în funcție de problema ridicată: în primul rând la directorul executiv al direcției de specialitate și numai în cazul nerezolvării problemei la acest nivel se poate proceda la înscrierea în audiență la executivul local.

Înscrierea cetățenilor în audiență se va face prin:

  • Completarea unei cereri tipizate la Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, Bulevardul Libertății nr.26 (fosta clădire BRD). În formular se vor preciza: problemele ce sunt aduse în atenția instituției, documentele ce vor fi anexate solicitării de înscriere în audiență pentru a se da posibilitatea verificării din timp a aspectelor sesizate, astfel încât solicitantul să primească un răspuns competent în concordanță cu problema sesizată
  • Telefonic (telefon: 0254 711 955; 0254 716 322, int.225)

Solicitantul va trebui să ofere informații privind: problemele ce sunt aduse în atenția instituției, datele de contact (adresă, număr de telefon).
În cazul înscrierii la Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice sau la telefon, fiecare persoană care se înscrie în audiență va fi informată cu privire la:

  • data programării
  • numărul de înregistrare
  • persoana din conducerea instituției care îl va primi în audiență, în funcție de problematica sesizării
  • ora de începere a audiențelor

ON-LINE pe adresa: info@primariahunedoara.ro
În cazul înscrierilor on-line, confirmarea de primire se va face tot on-line, iar datele de înscriere se vor transmite pe adresa de e-mail precizată de petiționar, în cel mult 24 de ore de la înscriere.

ATENȚIE! Cererea ce NU conține indicarea problemei pentru care se solicită audiența NU va fi procesată. 

Primarul Municipiului Hunedoara

DAN BOBOUȚANU

PSD ales în 05.06.2016

email: primar@primariahunedoara.ro

tel: (0254) 716 322 - secretariat

 

Program audiențe: miercuri, ora 8:00

Galerie foto

Galerie foto

Galerie video

Galerie video

Vremea în Hunedoara

-2°C

max -2°C - min -2°

HUNEDOARA

Duminică, 19 ianuarie 2020

Curs valutar

Duminică, 19 ianuarie 2020
  • EUR

    1 EUR = 4.7792 RON

  • USD

    1 USD = 4.2976 RON

  • GBP

    1 GBP = 5.6074 RON

Certificări

Guvernare transparenta deschisa si participativa